IndexSiden.dk | dyfo.dk | StrikeForce.dk
ModZone.dk
Home Forum Here you can view your subscribed threads, work with private messages and edit your profile and preferences Registration is free! Calendar Find other members Frequently Asked Questions Search
ModZone.dk : Powered by vBulletin version 2.3.0 ModZone.dk > ModZone.dk Fora > Generelt > "Løsdele" til Xbox
  Last Thread   Next Thread
Author
Thread Post New Thread    Post A Reply
z3st
Junior Member

Registered: Dec 2004

"Løsdele" til Xbox

Hej.

Jeg har lige joinet forummet som officiel bruger, men har i langt tid været ivrig læser. Kanon godt site.

Mit problem er at jeg længe har jagtet et dansk site hvor man kan købe løsdele og moddede løsdele til Xbox.
Ligesom f.eks:

www.thechipshop.org.uk
www.xboxrepairguide.com

Syns de har rigtig mange fede ting, men kan ikke finde nogle af disse inden for landets grænser.

Nogen derude som kender til disse sites?

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 08-12-2004 15:39
z3st is offline Click Here to See the Profile for z3st Click here to Send z3st a Private Message Find more posts by z3st Add z3st to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
TykSak
Guest

Registered: Aug 2002

Hvilke løsdele skal du bruge?

Visit my 19" rack site

Old Post 08-12-2004 17:26
TykSak is offline Click Here to See the Profile for TykSak Click here to Send TykSak a Private Message Visit TykSak's homepage! Find more posts by TykSak Add TykSak to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
z3st
Junior Member

Ja, min plan var nok i første gang en af de der laser cut juveler og så et sæt controller porte med grønt lys i...

Old Post 08-12-2004 17:43
z3st is offline Click Here to See the Profile for z3st Click here to Send z3st a Private Message Find more posts by z3st Add z3st to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
TykSak
Guest

Registered: Aug 2002

Controller porte med lys i kan du vel selv lave

Hvis du mangler et sted at købe elektronik kan du kikke her
http://modzone.dk/links.php?op=viewslink&sid=10

Visit my 19" rack site

Old Post 08-12-2004 19:58
TykSak is offline Click Here to See the Profile for TykSak Click here to Send TykSak a Private Message Visit TykSak's homepage! Find more posts by TykSak Add TykSak to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
z3st
Junior Member

ja okay, hehe. Det ville da ikke være første gang jeg havde en loddekolbe og en stiksav i hånden. Syns bare ikke rigtig jeg kan finde "den ultimative" howto nogen steder?
Xbox-sceme har en, men den er mildest talt røv dårlig.

Er lige bange for at ødelægge noget når det skal være så umuligt at få reservedel herhjemme...

Old Post 08-12-2004 20:04
Morph
Junior Member

Registered: Jan 2005

Xbox-scene har da nogle fede tuts.

Jeg har selv brugt en del af dem til min XboX. Og især den med dioder i controlerporte er i top.

Der er jo en risko for at ødelægge når man laver mods.

Old Post 05-02-2005 09:48
Morph is offline Click Here to See the Profile for Morph Click here to Send Morph a Private Message Visit Morph's homepage! Find more posts by Morph Add Morph to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
All times are GMT. The time now is 21:33. Post New Thread    Post A Reply
  Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Email this Page | Subscribe to this Thread

Forum Jump:
Rate This Thread:

Forum Rules: